mandag 24. mars 2014

Om bloggen: Hva skal jeg gjøre med "rating"?

Hei folkens!

Da har jeg klart å holde det gående med å skrive om bøkene jeg leser, noe jeg trodde jeg ikke kom til å klare etter de tre første bøkene. Har hatt flaks med å bare lese gode bøker i det siste, noe som og har gjort det litt monotont. Så jeg tenker at jeg burde ha en måte å gi en slags score til bøkene uten at jeg helt gjør det... hittil har jeg satt "god bok" som etikett, noe som etterhver skal bli utvidet til "grei bok" og "dårlig bok" tenkte jeg. Men jeg burde gjøre noe mer for å gjøre det enklere å se hvor jeg ville rangert en bok.

Så hva burde jeg gjøre? Fortsette med en veldig grov "les", "kanskje les", "ikke les", eller skal jeg rett og slett gi 1-5 eller lignende? Er åpent for innspill og tanker!

3 kommentarer:

  1. Denne kommentaren har blitt fjernet av forfatteren.

    SvarSlett
  2. Svar
    1. Det er kanskje det enkleste ja. Jeg får gå tilbake å legge til det snart!

      Slett